Jouluna ei nälkää nähdä, vaikka kevennyksessä on muutaman päivän tauko. Teen rosollia ilman silliä ja perunaa, tuoresalaattia, monenlaista kalaa, punajuuri-aurajuustolaatikkoa, porkkanalaatikkoa ilman riisiä ja lanttulaatikkoa. Noita olisi tarkoitus tehdä "itselle" ja muulle perheelle sitten lisäksi muutakin.

Huomenna on paikalliset Joulunavajaiset ja olen tavannut kotonakin laittaa Jouluvalot samana päivänä. Minnekähän olen vaan ne laittanut? Hmm...

Näin pari mielenkiintoista unta. Ekassa katsoin taivaalle ja näin kun pilvestä lähti pallosalaman näköinen valopallo poikki taivaan ja se palasi minun kohdalleni ja alkoi tulla minua kohden. Menin maahan kontilleni ja valopallo tuli minun ympärilleni ja tiesin sen tulleen hoitamaan minua.

Close up of Orb

Toisessa unessa oltiin vanhassa talossa, jossa oli paikalla sukulaiset, joista osa on kuollut jo :(. Kaikki alkoivat tanssia olohuoneessa rauhallisesti ja arvokkaasti.

Joku ajatus minulla on noista unista, katsotaan osuinko oikeaan. ; )