Uskoni tähän diettiin alkaa horjua luettuani linkin http://www.ahjos.net/zone/kalorit.htm  kaloriteorian mättämisestä. Olen itsekin huomannut miten laihdun vain tasan kerran yhdellä "kepuli konstilla". Kaalisoppadieetti, sairaaladieetti jne. Toisella kerralla kiloja tippuu korkeintaan puolet siitä kuin ekalla, vaikka dieettiä noudattaisi kuinka tarkasti.

Minulle on naurettu kun olen sanonut, että mun kroppa muistaa kaikki dieetit, joita olen pitänyt, eikä mene toista kertaa halpaan ja pitää läskeistä tiukemmin kiinni. Nyt minulla on tunne että asia on todellakin niin kun luin linkin sis. tekstin. 

Tänään en ole syönyt Cambridge-keittoja lainkaan. Söin aamupalaksi 2 kananmunaa ja 2 siivua kinkkua. Lounaaksi söin tonnikalapurkin raejuustoa ja hapankaalta. Hiilareita on nyt syötynä 5,1 g, proteiineja 61 g ja niitä kaloreita on jo 537. Hiilarit pitäisi pysyä alle 20 g tänään ja proteiineja pitäisi tulla yht. 74-148 g. Kaloreja lasken mielenkiinnosta.

Uskon vakaasti, että tälläiselle helposti lihovalle olisi helpoin tapa pitää kilot kurissa syömällä karppiruokaa tai ainakin syödä hiilareita ja rasvaa erikseen, muutaman tunnin erotuksella.